layout by wanilijowa

czwartek, 1 maja 2014

Majówka

Hej! Hej! ;*

Piękna dziś była pogoda :3 Pierwszy raz w tym roku założyłam krótkie spodenki xD
Niestety nigdzie nie wyjeżdżam na majówkę ;c będę się uczyć historii -.-

Jeszcze dowiedziałam się, że jakoś prawdopodobnie w tym miesiącu przeprowadzam się do centrum Warszawy! *o* W pobliżu Złotych Tarasów ;D Strasznie się cieszę ;3 Bo teraz mieszkam obok Wawy. Będę niestety musiała jeździć autobusami do tego gimnazjum tutaj bo to już ostatni rok będzie niedługo więc niepotrzebnie zmieniać szkołę. :)

A Wy jakie macie plany na długi weekend? ;3




Ola ;*



4 komentarze:

  1. mam ten sam problem, że majówkę w 70% muszę spędzić przed książką z historii haha :)

    lepszy-poranek.blogspot.com <----- zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w planach dokończyć pisanie drugiego rozdziału licencjatu. To zajęcie jest o wiele lepsze od historii :) Mnóstwo pracy Cię czeka przy przeprowadzce. Ta całe pakowanie, później rozpakowywanie. Przeżyłam to kilka razy w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :) ja też przeprowadzałam się już 3 razy ;D

      Usuń
  3. Jak najdłużej spać :D
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń