layout by wanilijowa

czwartek, 20 marca 2014

Muzyka

Hej! ;**

Jak minął Wam dzień? Mi całkiem dobrze mimo, że miałam sprawdzian z chemii i kartkówkę z angielskiego :) 

Chciałam zapytać się Was o wasze gusta muzyczne :) 

Ja słucham głównie popu i troszkę rocka i zagranicznego rapu :) 

Wasi ulubieni artyści? :)

Moi to: One Direction, Miley Cyrus, Katy Perry, Little Mix, Demi Lovato, Taylor Swift, Jason Derulo, Justin Timberlake, Maroon5, Cher Lloyd, Bruno Mars, Shakira, Rihanna, Olly Murs, Ed Sheeran, Ellie Goulding, Pharrell Williams, 5 Seconds of Summer. :)

Jesteście w jakichś fandomach? :)

Ja jestem Directioner, Mixer, KatyCat, Smiler i Lovatic :)

Każdy ma inne gusta więc proszę bez hejtów :3 





Ola :*

17 komentarzy:

  1. ja również słucham popu! I uwielbiam One Dierction!
    Ale ostatnio polubiałm też: Lorde, Lena Del Rey, One Republic i Bastille :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside,będę bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też słucham popu ;P Lubię rap ;)
    Barbz <3 Uwielbiam Nicki Minaj ♥
    anotherlifeofinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie lubię popu, ale nie wyśmiewam się z tych którzy go słuchają. Ja gustuję w Rammstein oraz The Rasmus. To są moje ukochane zespoły ;)

    http://wez-olowek-i-narysuj-formule1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słucham głównie polskiego rock'a i punku oraz polskich i zagranicznych zespołów metalowych :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słucham popu i skrilleks najczęściej :)
    Ale czasem rapu :p
    Katy Perry, Shakira i Rihanna też uważam że są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem w żadnym fandomie, ale lubię piosenki Taylor Swift i One Direction - naprawdę energetyczne, potrafią poprawić humor. Jednak moimi ulubionymi gatunkami muzyki są rock (najlepiej alternatywny) i metal. Ale to nie oznacza, że nie potrafię docenić dobrej piosenki innego gatunku. Ostatnio odkryłam np. Sara Evans - A little bit stronger. Słucham jej na okrągło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Demi Lovato, 1D <3
    Co powiesz na obs za obs ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię słuchać wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja słucham tego co wpadnie w ucho
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Faajny blog widać że się starasz;)
    Zapraszam do mnie i bardzo proszę o jakieś komentarze http://niuchafashion.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog i ciekawe posty ;3
    zapraszam do mnie http://love-your-life-mate.blogspot.com/
    pozdrawiam i powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń