layout by wanilijowa

środa, 19 marca 2014

Promenada

Siemka! ;*
Byłam dzisiaj w kinie z klasą na "Kamieniach na Szaniec" i muszę przyznać, że film był naprawdę dobry :) Mimo, że nie lubię historii i takich klimatów, jestem zachwycona tym filmem :) Pary razy zdarzyło mi się uronić łzę ;3 Bardzo polecam obejrzeć! ;* Po seansie zostałam jeszcze z przyjaciółką w centrum pochodzić po sklepach ;D Kupiłam kilka rzeczy, z których jestem bardzo zadowolona :3 Założyłam sobie jeszcze kartę w Yves Rocher i dostałam torbę, darmowe próbki i rabaty :D


Malinowa maseczka oczyszczająca pory z H&M


Pomarańczowy żel pod prysznic z Yves Rocher


 Balsam do ciała z olejkiem arganowym z Rossmanna


Peeling pod prysznic z Rossmanna


Lakier do paznokci z Rossmanna


 Rozjaśniacz do włosów w sprayu z Rossmanna
Macie może coś z tych rzeczy? Co sądzicie o tych kosmetykach? ;)



Ola ;*

7 komentarzy:

  1. My też z klasą bardzo chcieliśmy iść na ten film, ale nasza nauczycielka stwierdziła, że jest zbyt brutalny... :c
    Kusząco wygląda ta maseczka, może wypróbuję^^
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to szkoda, że nie poszliście ;c
      heh ja zaraz będę sobie robić :3

      Usuń
  2. U nas wychowawca nie toleruje kin -.- ale muszę to obejrzeć !
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten film, owszem, brutalny, ale ciekawy :)
    Widzę, że miałaś udany dzień.

    http://roksanandnicola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic z tych rzeczy. Kupuję jednak zawsze peeling cukrowy, który stoi na półce obok tego, który masz Ty.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń