layout by wanilijowa

sobota, 22 marca 2014

Zumba

Hej!

Co tam u Was słychać? :3
Ja dzisiaj byłam na Zumbie :) Chodzę dwa razy w tygodniu przez jakieś 2 miesiące i naprawdę polecam Zumbę! ;3
Jedna godzina ćwiczeń to więcej spalonych kalorii niż po godzinie biegania. Kilka miesięcy regularnych zajęć daje gwarancję zgrabniejszej sylwetki. Ale i dobrego nastroju, bo podczas Zumby organizm wydziela mnóstwo endorfin. Można spalić nawet do 600 kalorii :)

Byliście kiedyś na Zumbie? Podobało Wam się? :)





Ola :*

1 komentarz:

  1. Mnie troszkę osłabia ta cała Zumba. Rozumiem oczywiście to, że Zumba to zdrowie, ale dla mnie jest troche przereklamowana. Oglądałam kiedyś na YouTube choreografie do Zumby i cóż... rozbawiły mnie ruchy tancerzy. Mimo to widać, że Zumba ma zwolenników, gwarantuje zgrabną sylwetkę i niezły ubaw :) Fajny blog, na pewno wejdę ponownie :) http://www.swagtrendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń