layout by wanilijowa

niedziela, 23 marca 2014

Podróże

Hej! ;*

Dzisiaj chciałam poruszyć temat podróży :)
Ja osobiście byłam tylko w jednym miejscu za granicą ;c ale to się szybko zmieni :)
W tamtym roku byłam w Londynie i zakochałam się w tym mieście <3 Jest po prostu przecudne ;3 Kompletnie inny świat! ;D Wszyscy ludzie są dla siebie mili, każdy ma swój własny styl :) Nawet jak przechodzisz obok nieznajomego człowieka, to on powie Ci "dzień dobry" Ogólnie to miasto jest piękne. :) Po wakacjach jadę tam ponownie! *_*
W wakacje jadę do Hiszpanii :) i prawdopodobnie na Słowację :) Nie mogę się już doczekać! ;3

Byliście kiedyś w Londynie? Jak oceniacie to miasto? :)
Jakie kraje udało Wam się odwiedzić? :)


Ola :*

6 komentarzy:

  1. świetny blog podoba mi sie dzieki za komy :p i nie bylam nigdy w londynie chce kiedyś pojechać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa i to ja psiara 124 z zapytaj :P żebyś wiedziała

      Usuń
  2. oo te bym chciała pojechać do Londynu ;3

    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam nigdy w Londynie, ale bardzo chciałabym odwiedzić to miasto - ma swój niepowtarzalny charakter, który warto poznać.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Będę tu częściej wpadać.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://carmen-16-danger-story.blogspot.com/2014/03/rozdzia-2.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Londyn jest super c:
    Moje ulubione miasto :3

    http://acid-mxnds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń