layout by wanilijowa

piątek, 28 marca 2014

Dieta

Hej! ;**

Przepraszam, że nic nie dodawałam przez kilka dni, ale miałam strasznie zabiegany tydzień.  Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;3

Wczoraj zaczęłam dietę, od której PODOBNO skutecznie się chudnie :) Chciałabym podzielić się nią z Wami :)

A więc jest ona 30 dniowa i ma 10 zasad:
1. Wyrzuć pszenicę
2. Wyrzuć mleko
3. Śniadanie bez węglowodanów
4. Żadnego cukru
5. Spożywaj węglowodany tylko w 2 posiłkach
6. Sokom, słodkim napojom, kolorowym, ze słodzikami - NIE
7. Zastąp chleb i bułki - żytnimi na zakwasie oraz kaszami np. jaglaną
8. Tylko 1 porcja owocowa (lub 100g małych owoców np. maliny, truskawki)
9. Tłuszcze roślinne - NIE! (tylko oliwa z oliwek extra virgin)
    Tłuszcze zwierzęce - TAK!!!
10. Nabiał tylko 1 raz dziennie

No i to tyle :) Mi jak na razie idzie dobrze :) Najlepiej jeszcze do tego dołączyć jakiś sport :) Ja chodzę na Zumbę :3

Jeśli podejmiecie się tej diety, dajcie mi znać za miesiąc o efektach :) 

















Ola ;*

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej diety , czekam na efekty :D

    U mnie nowy post , zapraszam do poczytania i jeśli będziesz chciała - skomentuj ! ♥
    Pozdrawiam ♥
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. coś mi się nie widzi wykluczenie tłuszczów roślnnych, która mają lepszy wpływ na organizm, niż te pochodzenia zwierzęcego. Jesteś pewna, że to sprawdzona dieta? Dbaj o siebie, nie niszcz organizmu.
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz zareklamować swojego bloga? Umieść tutaj swoją notkę :)
    http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu nie wytrzymałabym na jednej i tej samej diecie przez miesiąc :) Moje posiłki są tak różne z dnia na dzień, że nie można ich podciągnąć pod żadną dietę. Trzymam kciuki za Ciebie.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń