layout by wanilijowa

piątek, 21 marca 2014

Pierwszy dzień wiosny

Cześć!

Jak tam pierwszy dzień wiosny? :)
Byliście w szkole? :)
U mnie było super ;3 Cały dzień spędziłam z przyjaciółmi. Chodziliśmy po mieście, wygłupialiśmy się i ogólnie było świetnie ^^  Piękna pogoda dziś była <3 A i do tego weszłam w psie  GÓWNO hahahhaha :D ale podobno kupa przynosi pieniądze więc nie jest źle haha :)
W moim  mieście jest taki biało czerwony komin i postanowiłyśmy tam z koleżankami pójść :) Weszłyśmy w lesie po takiej górze i tam były jakieś bagna i pełno gałęzi i po tym szłyśmy jakieś 2 godziny bo jeszcze się zgubiłyśmy hahaha :D Doszłyśmy do jakiejś elektrowni i nie mogłyśmy stamtąd wyjść :) ale jakoś dałyśmy radę :3 śmiesznie było :)



Ola :*




2 komentarze:

  1. fajna notka ;) nie jakaś super, ale po prostu dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z okazji dnia wagarowicza odpuściłam sobie jeden wykład :)

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń