layout by wanilijowa

czwartek, 10 kwietnia 2014

Zakupy

Hej! ^-^

Przepraszam, że tak rzadko piszę ale nie mam za bardzo czasu ;c Postaram się to naprawić :)

Wczoraj przyszły do mnie moje kosmetyki z Avonu *.*

  Koloryzujący balsam do ust (niestety oderwałam już etykietkę ;p)


  Krem do rąk 


     Korektor punktowy


    Żel 3w1 do oczyszczania twarzy

W ciągu tego tygodnia kupiłam jeszcze kilka rzeczy :)

    
Naszyjnik z wstążeczką z Pepco
  

Spray podkreślający loki z Rossmanna


  Odżywka regenerująca z Rossmanna
 Świeczniki z Pepco


Świeczki zapachowe z Ikei (pachną przecudnie ;3)

Perfumy Our Moment One Direction <3 (są boskie *___*)
No i to chyba na tyle :)
Co sądzicie o tych zakupach? Coś Wam się podoba? A może niekoniecznie? :)
Proszę o szczere odpowiedzi ;3

Ola;*

4 komentarze:

  1. Świeczki truskawkowe, hmmm.... Cudowne. Z kosmetyków znam tylko korektor punktowy. Też go kiedyś miałam, jednak nie byłam z niego zadowolona. Ale może Tobie akurat będzie pasował, nie do każdej cery pasuje to samo.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :) Ciekawi mnie jak pachną te perfumy :) Mam taką prośbę czy możesz mi poklikać w linki z Sheinside pod tą http://daquerre.blogspot.com/2014/04/moje-nowe-propozycje-wiosenno-letnie-od.html notką?Będę bardzo wdzięczna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) perfumy pachną cudownie ;3
      jasne, że poklikam ;*

      Usuń
  3. Mam Our Moment są meeega sliczne i zapach jest jeszcze lepszy *o*
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń